Skip to content
Etični potrošnik 7 – Spletna izdajaMatija Širok2025-06-11T14:57:24+02:00

ETIČNI POTROŠNIK 7 – Lačni pravice

vsebina

Uvodnik

Vpliv pridelave hrane na naš planet

Intervju s Tino s kmetije Brevkina svežina 

Ženske v kmetijstvu

Intervju: Anja Kastelic, mlada kmetica

Vrednostna ali dobavna? Zagotovo pa veriga

Skriti stroški dostave hrane

Študentske menze

Agroekologija

Kako globalno je lokalno meso?

Kako do sveže, lokalne hrane?

#etičnipotrošnik

Uporabni profili na družbenih omrežjih + podkasti

Preberite tudi druge številke etičnega potrošnika!
Copyright 2012 - 2022 | Avada Website Builder by ThemeFusion | All Rights Reserved | Powered by WordPress
FacebookXInstagramPinterest
Page load link
Focus
Upravljanje soglasja
Za zagotavljanje najboljših izkušenj uporabljamo piškotke, ki služijo shranjevanju in/ali dostopu do podatkov o napravi. Soglasje za te tehnologije nam bo omogočilo obdelavo podatkov, kot so vedenje pri brskanju ali edinstveni ID-ji, na tem spletnem mestu. Neprivolitev ali preklic privolitve lahko negativno vpliva na nekatere zmožnosti in funkcije.
Funkcionalni Vedno omogočeni
Tehnična hramba ali dostop sta nujno potrebna za zakonit namen omogočanja uporabe določene storitve, ki jo naročnik ali uporabnik izrecno zahteva, ali izključno za namen prenosa sporočila prek elektronskega komunikacijskega omrežja.
Nastavitve
Tehnično shranjevanje ali dostop je potreben za zakonit namen shranjevanja nastavitev, ki jih naročnik ali uporabnik ni zahteval.
Statistika
Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno v statistične namene. Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno za anonimne statistične namene. Brez sodnega poziva, prostovoljnega izpolnjevanja obveznosti s strani vašega ponudnika internetnih storitev ali dodatnih zapisov tretje osebe informacij, shranjenih ali pridobljenih samo za ta namen, običajno ni mogoče uporabiti za vašo identifikacijo.
Trženje
Tehnično shranjevanje ali dostop je potreben za ustvarjanje uporabniških profilov za pošiljanje oglaševanja ali za sledenje uporabniku na spletnem mestu ali na več spletnih mestih za podobne trženjske namene.
  • Upravljanje možnosti
  • Upravljanje storitev
  • Upravljanje prodajalcev {vendor_count}
  • Preberite več o teh namenih
Prikaz nastavitev
  • {title}
  • {title}
  • {title}
Go to Top