Učinek metulja evropske politike biogoriv

Ali veste, da vsak avtomobil v EU uporablja mešanico biogoriv? Temu je tako zaradi evropske zakonodaje. In da bi zadostili zahtevam, je globalna proizvodnja biogoriv poletela v nebo. Morda se zdi, da »bio« v besedi biogorivo pomeni, da so le-ta vedno dobra. Vendar, ker so proizvedena iz rastlinskih pridelkov, ima vsako povečanje rabe biogoriv vpliv na svetovno kmetijstvo. To pa pomeni še več krčenja in požiganja deževnega gozda za pridobitev obdelovalnih površin, pri čemer se sprošča veliko ogljika. To pomeni tudi povišanje cene hrane. Lahko bi rekli, da gre za »učinek metulja« evropske politike biogoriv. Vendar še vedno ga lahko ustavimo. Kakšno prihodnost si želimo?

2014-10-10T09:41:59+02:0010. 10. 2014|Novice|

Proti tajnim sporazumom: peticija in protest

g18990.png
Društvo Focus je član Koalicije proti tajnim sporazumom.

Skupaj z ostalimi članicami koalicije zbiramo podpise zop­er sporazuma TTIP in CETO. Sodelujoče organizacije smo se odločile, da nadaljujemo s peticijo navkljub odločitvi Evropske komisije, da zavrne registracijo Evropske državljanske pobude zoper TTIP in CETO. Dodatne informacije o pogajanjih in sporazumih so na voljo tukaj, peticijo pa lahko podpišete tukaj.

Prav tako vabljeni na združeno vseevropsko akcijo proti tajnim čezatlantskim trgovinskim sporazumom TTIP, CETA in TISA. Protest bo potekal v soboto, 11. 10. ob 10. uri na Prešernovem trgu v Ljubljani. 

2014-10-09T10:35:10+02:009. 10. 2014|Novice|

Kanada, ZDA in velika naftna podjetja z ustrahovanjem dosegla oslabitev EU zakonodaje o umazanih gorivih

Bruselj, 7. oktober - Po petih letih nasilnega lobiranja s strani Kanade [1], ZDA in velikih naftnih podjetji [2], je Evropska Komisija danes objavila predlog predpisov o kakovosti goriva [3], ki naftnih podjetji ne odvračajo od uporabe in investiranja v najbolj umazana goriva na svetu, kot sta katranski pesek in utekočinjen premog.

2014-10-07T21:58:56+02:007. 10. 2014|Novice|

Še eno poročilo o zavajajočih podatkih porabe goriva

Ljubljana, 28. september 2014 - Le teden dni zatem, ko je analiza laboratorijskega preizkusa, ki ga je opravila italijanska potrošniška organizacija, dokazala, da podatki o povprečni porabi goriva in izpustih CO2 ne držijo, je svoje novo poročilo o tej problematiki izdala še organizacija ICCT (International Council on Clean Transportation). V njem ugotavljajo, da je povprečna razlika med oglaševano in resnično porabo avtomobilov v zadnjih desetih letih z 10 odstotkov narasla na 30 odstotkov pri zasebnih in celo na več kot 40 odstotkov pri službenih vozilih.

2014-10-01T10:55:25+02:001. 10. 2014|Novice|
Go to Top