KAJ: Dan odprtih vrat ob svetovnemu dnevu zemlje posvečen tematiki vpliva posameznika na podnebne spremembe in razvoj. KDAJ: V četrtek, 21. aprila 2010, med 11. in 13. Uro. KJE: Park Tabor, kjer nas bo težko zgrešiti. KDO: Društvo Focus, Sloga, Zavod Bunker.
Sporočilo za javnost_Vlada na poti k pravim potezam v zvezi s projektom TEŠ 6
Ljubljana, 15. april – Okoljske nevladne organizacije [1] pozdravljajo včerajšnjo odločitev vlade, da brez spremembe investicijskega načrta projekta TEŠ 6 ne prevzame dodatnih tveganj z izdajo državnega poroštva v višini 440 mio EUR. Tudi odločitev vlade, da se vodenje projekta TEŠ 6 podvrže reviziji in ugotavljanju nepravilnosti, je pravilna, saj je bilo v dosedanjih postopkih vodenja projekta TEŠ 6 narejenih veliko nepravilnosti. Napake so bile narejene tudi na področju presoje vplivov projekta na okolje, zato bi bilo potrebno revidirati tudi ocene okoljskih vplivov.
Sporočilo za javnost_Vlada na poti k pravim potezam v zvezi s projektom TEŠ 6
Ljubljana, 15. april – Okoljske nevladne organizacije [1] pozdravljajo včerajšnjo odločitev vlade, da brez spremembe investicijskega načrta projekta TEŠ 6 ne prevzame dodatnih tveganj z izdajo državnega poroštva v višini 440 mio EUR. Tudi odločitev vlade, da se vodenje projekta TEŠ 6 podvrže reviziji in ugotavljanju nepravilnosti, je pravilna, saj je bilo v dosedanjih postopkih vodenja projekta TEŠ 6 narejenih veliko nepravilnosti. Napake so bile narejene tudi na področju presoje vplivov projekta na okolje, zato bi bilo potrebno revidirati tudi ocene okoljskih vplivov.
Nižanje davkov na gorivo je EU stalo 350 000 delovnih mest
Ljubljana/Bruselj, 13. april 2011 – Na dan, ko je Evropska komisija objavila predlog za zvišanje minimalne stopnje davka za dizelsko gorivo v Evropi[1], nova študija organizacije T&E[2] ugotavlja, da so se realno gledano povprečni davki na gorivo v cestnem prometu v Evropi od leta 1999 zmanjšali za 10 centov na liter. Če bi bili davki uravnani z inflacijo in bi se ti prihodki uporabili za zmanjšanje davka na delo, bi, ugotavlja poročilo[3], s tem rešili 350 000 delovnih mest, zmanjšali uvoz nafte za 11 milijard evrov, izpusti iz cestnega prometa pa bi bili nižji za 6 %. Slovenija je najbolj problematična pri obdavčitvi goriva za tovorni promet, saj se velik del trošarin vrne voznikom tovornjakov težjim od 7,5 ton.