Če bodo nadaljevali z napredovanjem, ki so ga dosegli v zadnjih šestih letih, bodo Volvo, Toyota, Peugeot-Citroen, Renault, Ford in Daimler predčasno dosegli CO2 cilje, VW in Nissan pa pravočasno. Na drugi strani pa bosta Fiat in BMW, v kolikor ne bosta pospešila zmanjševanja svojih stopenj emisij, zamudila CO2 cilje za 2021 in jih dosegla šele leta 2022 (Fiat) in 2024 (BMW). Prav tako bodo morali pospešiti razvoj nekateri azijski proizvajalci (Suzuki, Hyundai in Mazda, Honda), ki pa so najavili sodelovanje za izboljšanje učinkovitosti motorjev za 30 % do 2020.
Ugotovitve poročila so protislovne izjavam nemške avtomobilske industrije, da potrebujejo boljše znamke avtomobilov več časa za dosego cilja 95 g CO2/km. Podatki kažejo, da je dosega ciljev bolj odvisna od strategije podjetja kot od vrste in velikosti avtomobila, ki ga proizvajajo.
V 2013 so vsi evropski proizvajalci avtomobilov dosegli cilje za 2015, torej vsaj dve leti predčasno. Ti dosežki pa se zopet ne skladajo s trditvami proizvajalcev v času pogajanj o ciljih, da cilj 130 g CO2/km ni dosegljiv.
Lani je mesto najbolj energetsko učinkovitega proizvajalca Fiatu prevzel Renault. Volvo je zmanjšal emisije voznega parka za 8 %, kar je največje zabeleženo zmanjšanje v enem letu.
Trenutno Evropski parlament zagovarja cilj za leto 2025 v razponu 68 – 78 g CO2/km ki ga mora Evropska komisija še analizirati. Komisarka za podnebje Connie Hedegaard je obljubila, da se bodo o tem posvetovali že v maju, a se do sedaj to še ni zgodilo. A glede na to, da so proizvajalci na dobri poti za dosego ciljev za 2021, nujno potrebujejo cilje za naslednje obdobje.
Avtomobili so odgovorni za 15 % izpustov CO2 v Evropi in so največji posamezni vir emisij v prometnem sektorju. Evropska zakonodaja na področju zmanjševanja CO2 zahteva od proizvajalcev avtomobilov, da omejijo emisije na 130 g CO2/km do leta 2015 in na 95 g CO2/km do leta 2021.