Udeleženci javnega posveta proti širitvi Dunajske ceste

Ljubljana, 10. junij 2014: Na današnjem posvetu z naslovom „Ali je potrebna širitev Dunajske ceste“, ki ga je v Knjižnici Bežigrad organizirala Koalicija za trajnostno prometno politiko (KTPP), se je izkazalo, da načrtov MOL-a o širitvi Dunajske ne podpira niti strokovna javnost, niti lokalno prebivalstvo in niti nevladni sektor. Ravno tako se načrti o širitvi ne skladajo s prometno strategijo MOLa, ki pravi, da je potrebno avtomobilski promet nadomeščati z LPP, kolesarjenjem in hojo.

2014-06-11T09:57:19+02:0011. 6. 2014|Pomembno|

Ulični festival Koseze: »Ljubljana ni samo center«

Ljubljana – Koseze, 5. junij 2014 – Na svetovni Dan okolja je na Koseški cesti pri Koseškem ba­jerju potekal ulični festival. Za motorni promet zaprta Koseška cesta je za en dan postala prireditveni prostor, kjer so se zvrstile različne dejavnosti, ki so poživile ulico. Organizatorji so želeli z dogodkom opozoriti, da je naraščajoč motorni promet ena največjih groženj za kakovost bivanja in da morajo pri prostorskem in prometnem urejanju ves čas sodelovati prebivalci. Dogodek je bila tudi odlična priložnost za druženje v soseski.

2014-06-04T12:49:10+02:004. 6. 2014|Pomembno|

Posvet: Ali je potrebna širitev Dunajske ceste?

plakat_KTPP_001_72_page_001.jpg Načrti Mestne občine Ljubljana za širitev Dunajske ceste (med Topniško in Tivolsko cesto) za dodaten vozni pas, so v javnosti odprli debato o smiselnosti oziroma nesmiselnosti te širitve. Ker so argumenti močni tako med zagovorniki kot nasprotniki, menimo, da je soočenje argumentov nujno potrebno. Ker si želimo, da bi debata o Dunajski cesti, kot tudi iskanje odgovorov na razvojne probleme mesta (ki se navezujejo na prometno politiko) potekali na bolj argumentiran način, 10. junija organiziramo javni posvet 'Ali je potrebna širitev Dunajske ceste?'.

2014-06-04T05:29:03+02:004. 6. 2014|Napovednik|

Čeprav šibak, dogovor o biogorivih dosežen

Vlade držav EU so končno sprejele dogovor glede politike biogoriv. Dogovor je šibak, saj ne vključuje poročanja emisij iz posredne rabe zemljišč (ILUC faktorji), kar pomeni, da bodo biogoriva, ki z upoštevanjem ILUC faktorjev izpuščajo v zrak več CO2 kot konvencionalna fosilna goriva,  šteta kot 'zelena' goriva pri izpolnjevanju cilja za obnovljive vire v prometu. A vendar, dogovor o zgornji meji obnovljivih virov v prometu je bil sprejet - 7 % transportnih goriv. Dogovor ni optimalen, predstavlja pa majhen korak v pravo smer.

mass_deforestation_large.jpg

2014-05-29T10:50:00+02:0029. 5. 2014|Novice|
Go to Top