Sporočilo za javnost_Vlada na poti k pravim potezam v zvezi s projektom TEŠ 6

Ljubljana, 15. april – Okoljske nevladne organizacije [1] pozdravljajo včerajšnjo odločitev vlade, da brez spremembe investicijskega načrta projekta TEŠ 6 ne prevzame dodatnih tveganj z izdajo državnega poroštva v višini 440 mio EUR. Tudi odločitev vlade, da se vodenje projekta TEŠ 6 podvrže reviziji in ugotavljanju nepravilnosti, je pravilna, saj je bilo v dosedanjih postopkih vodenja projekta TEŠ 6 narejenih veliko nepravilnosti. Napake so bile narejene tudi na področju presoje vplivov projekta na okolje, zato bi bilo potrebno revidirati tudi ocene okoljskih vplivov.

2011-04-15T12:29:32+02:0015. 4. 2011|Pomembno|

Sporočilo za javnost_Vlada na poti k pravim potezam v zvezi s projektom TEŠ 6

Ljubljana, 15. april – Okoljske nevladne organizacije [1] pozdravljajo včerajšnjo odločitev vlade, da brez spremembe investicijskega načrta projekta TEŠ 6 ne prevzame dodatnih tveganj z izdajo državnega poroštva v višini 440 mio EUR. Tudi odločitev vlade, da se vodenje projekta TEŠ 6 podvrže reviziji in ugotavljanju nepravilnosti, je pravilna, saj je bilo v dosedanjih postopkih vodenja projekta TEŠ 6 narejenih veliko nepravilnosti. Napake so bile narejene tudi na področju presoje vplivov projekta na okolje, zato bi bilo potrebno revidirati tudi ocene okoljskih vplivov.

2011-04-15T12:24:04+02:0015. 4. 2011|Novice|

Nižanje davkov na gorivo je EU stalo 350 000 delovnih mest

Ljubljana/Bruselj, 13. april 2011 – Na dan, ko je Evropska komisija objavila predlog za zvišanje minimalne stopnje davka za dizelsko gorivo v Evropi[1], nova študija organizacije T&E[2] ugotavlja, da so se realno gledano povprečni davki na gorivo v cestnem prometu v Evropi od leta 1999 zmanjšali za 10 centov na liter. Če bi bili davki uravnani z inflacijo in bi se ti prihodki uporabili za zmanjšanje davka na delo, bi, ugotavlja poročilo[3], s tem rešili 350 000 delovnih mest, zmanjšali uvoz nafte za 11 milijard evrov, izpusti iz cestnega prometa pa bi bili nižji za 6 %. Slovenija je najbolj problematična pri obdavčitvi goriva za tovorni promet, saj se velik del trošarin vrne voznikom tovornjakov težjim od 7,5 ton.

2011-04-13T10:57:36+02:0013. 4. 2011|Pomembno|

Evropski parlament poziva k dogovoru o končanju prepovedi vključevanja stroškov onesnaževanja v cestnino za tovorna vozila

Bruselj, 12. april 2011 – Danes je Odbor za promet Evropskega parlamenta dosegel dogovor o reviziji evrovinjete, ki bo državam članicam omogočila vključevanje stroškov onesnaževanja zraka in hrupa, ki ga povzročajo tovorna vozila v cestnino (Direktiva o evrovinjeti). Odbor se je z veliko večino odločil, da bi morale države članice imeti to možnost , kar po sedanji zakonodaji ni mogoče.

2011-04-12T16:58:43+02:0012. 4. 2011|Novice|
Go to Top