Oglaševanje izpustov CO2: že zdavnaj bi moralo biti pravilo, danes prva izjema
Focus društvo za sonaraven razvoj že nekaj časa budno spremlja avtomobilsko oglaševanje novih avtomobilov ter s posameznimi akcijami opozarja na kontinuirano zavajajoče oglaševanje avtomobilske industrije, ki krši odločbe Direktive 1999/94/ES oz. nacionalnega Pravilnika o obveščanju potrošnikov o varčni rabi goriv in emisijah CO2 novih osebnih vozil ter na ta način zavaja potrošnike.
Več o akciji si lahko preberete tukaj:
http://advertiseco2.eu/spip.php?rubrique66&lang=sl
http://focus.si/index.php?node=27&id=704&s=arhiv
http://focus.si/files/PR_oglasevanje%20CO2_20091127.pdf
Veseli smo, da lahko tokrat privč, po dveh letih, od kar smo pričeli z opozarjanjem na kršitve, pozdravimo oglas, ki pravilnik spoštuje! Vse čestitke primatu in le tako naprej!