Korespondenca_Focus društvo ponovno poziva MOP, da oblikuje neodvisno komisijo glede URSJV

Focus društvo je s strani Ministrstva za okolje in prostor prejelo odgovor na uradni dopis, poslanega 10.3.2010, glede vprašljive situacije na Upravi RS za jedrsko varnost. Focus društvo je ministra Žarniča ponovno pozvalo, da oblikuje neodvisno komisijo, ki bo raziskala, kaj se v resnici dogaja na Uradu RS za jedrsko varnost, kljub temu, da je sam opravil obisk Uprave RS za jedrsko varnosti (URSJV) in presodil, da si zaslužita URSJV in njen direktor njegovo popolno zaupanje.

2010-04-07T16:23:34+02:007. 4. 2010|Pomembno|

Korespondenca_Focus društvo ponovno poziva MOP, da oblikuje neodvisno komisijo glede URSJV

Focus društvo je s strani Ministrstva za okolje in prostor prejelo odgovor na uradni dopis, poslanega 10.3.2010, glede vprašljive situacije na Upravi RS za jedrsko varnost. Focus društvo je ministra Žarniča ponovno pozvalo, da oblikuje neodvisno komisijo, ki bo raziskala, kaj se v resnici dogaja na Uradu RS za jedrsko varnost, kljub temu, da je sam opravil obisk Uprave RS za jedrsko varnosti (URSJV) in presodil, da si zaslužita URSJV in njen direktor njegovo popolno zaupanje.

2010-04-07T16:01:51+02:007. 4. 2010|Pomembno|

Oglaševanje izpustov CO2: že zdavnaj bi moralo biti pravilo, danes prva izjema

Focus društvo za sonaraven razvoj že nekaj časa budno spremlja avtomobilsko oglaševanje novih avtomobilov ter s posameznimi akcijami opozarja na kontinuirano zavajajoče oglaševanje avtomobilske industrije, ki krši odločbe Direktive 1999/94/ES oz. nacionalnega Pravilnika o obveščanju potrošnikov o varčni rabi goriv in emisijah CO2 novih osebnih vozil ter na ta način zavaja potrošnike.

Več o akciji si lahko preberete tukaj:
http://advertiseco2.eu/spip.php?rubrique66&lang=sl
http://focus.si/index.php?node=27&id=704&s=arhiv
http://focus.si/files/PR_oglasevanje%20CO2_20091127.pdf

Veseli smo, da lahko tokrat privč, po dveh letih, od kar smo pričeli z opozarjanjem na kršitve, pozdravimo oglas, ki pravilnik spoštuje! Vse čestitke primatu in le tako naprej!

In kdo je to?

2010-04-07T09:49:14+02:007. 4. 2010|Novice|

Oglaševanje izpustov CO2: že zdavnaj bi moralo biti pravilo, danes prva izjema

Focus društvo za sonaraven razvoj že nekaj časa budno spremlja avtomobilsko oglaševanje novih avtomobilov ter s posameznimi akcijami opozarja na kontinuirano zavajajoče oglaševanje avtomobilske industrije, ki krši odločbe Direktive 1999/94/ES oz. nacionalnega Pravilnika o obveščanju potrošnikov o varčni rabi goriv in emisijah CO2 novih osebnih vozil ter na tašen način zavaja potrošnike.


Več o akciji si lahko preberete tukaj:

http://advertiseco2.eu/spip.php?rubrique66&lang=sl

http://focus.si/index.php?node=27&id=704&s=arhiv

http://focus.si/files/PR_oglasevanje%20CO2_20091127.pdf


Veseli smo, da lahko tokrat prvič, po dveh letih, od kar smo pričeli z opozarjanjem na kršitve, pozdravimo oglas, ki pravilnik spoštuje! Vse čestitke primatu in le tako naprej!

2010-04-06T18:47:49+02:006. 4. 2010|Novice|
Go to Top