TV sprejemniki postajajo vedno večji in zaradi tega porabijo vedno več elektrike. Poleg življenjske dobe TV sprejemnikov je potrebno upoštevati tudi površino zaslona, ki tudi pripomore k skupno od 90 do 1000 evrov stroškov v življenjski dobi. Posledično je zaradi tega ogroženo tudi podnebje.
Sporočilo za javnost_Z etično potrošnjo nad podnebne spremembe in gospodarsko krizo
Ljubljana, 26. november 2009 - Focus društvo za sonaraven razvoj je 24. novembra organiziral razpravo o konceptu in praksi etične potrošnje skupaj z avtorji prispevkov prve in druge številke glasila Etični potrošnik. Javna razprava je obeležila tudi svetovni dan brez nakupov (Buy nothing day) [1], ki se bo zgodil 28. novembra 2009.
Sporočilo za javnost_Focus društvo ponovno opozarja na sporno oglaševanje avtomobilov, ki zavaja potrošnike
Ljubljana, 26. november 2009 - Focus društvo za sonaraven razvoj je 24. novembra organiziral razpravo o konceptu in praksi etične potrošnje skupaj z avtorji prispevkov
prve in druge številke glasila Etični potrošnik. Javna razprava je obeležila tudi svetovni dan brez nakupov (Buy nothing day) [1], ki se bo zgodil 28. novembra 2009.
Sporočilo za javnost_Focus društvo ponovno opozarja na sporno oglaševanje avtomobilov, ki zavaja potrošnike
Ljubljana , 27. november 2009 - Potrošniki imamo pravico vedeti, koliko CO2 emisij povzročajo avtomobili, a nam je ta pravica kršena v 99%. Focus društvo za sonaraven razvoj zato ponovno opozarja na sporno oglaševanje avtomobilov, ki zavaja potrošnike [1] . Skupaj z Impro ligo so na humoren način javnost opozoril, da avtomobilska industrija vztrajno krši zakonodajo o oglaševanju izpustov vozil s tem, da posreduje za potrošnik pomembne informacije na način, ki ni v skladu s predpisi.