Učinkovitost lahkih tovornih vozil se je v letu 2013 sicer izboljšala manj kot pri avtomobilih. Šibki standardi in pomanjkljivosti testov učinkovitosti porabe goriva in emisij LGV pomenijo, da lahka gospodarska vozila ne dosegajo enakih prihrankov goriva in zmanjšanja emisij kot evropski avtomobili.
William Tods iz organizacije Transport and Environment pa pravi: »Če se emisije LGV dejansko zmanjšujejo, je to lahko le pozitivno – za voznike, gospodarstvo in okolje. Vendar so CO2 standardi za LGV do leta2020 v primerjavi s standardi za avtomobile prešibki, hkrati pa manipuliranje s testnimi rezultati proizvajalcem omogoča , da oglašujejo nižjo porabo, kot je dosežena v realnosti (zastarelo testiranje v nerealnih laboratorijih). Kar se da hitro potrebujemo avtomobilom enakovreden cilj za lahka gospodarska vozila za leto 2025 in spremembe v načinu testiranja izpustov iz novih vozil. Le tako bomo lahko zagotovili, da bodo ta vozila energetsko učinkovita.«