Parlament je dal tako proizvajalcem tovornjakov več prostora pri oblikovanju sprednjega dela kabine.
Tako se bo izboljšala varnost udeležencev v prometnih nesrečah tovornjakov, predvsem pešcev in kolesarjev. Trenutni modeli tovornjakov so glede tega zelo nevarni, saj pešce dobesedno pogoltnejo pod kolesa. Vsako leto je 15 % nesreč s smrtnim izidom povezanih s tovornjaki (4.200 mrtvih v letu 2011).
Bolj zaobljeni modeli tovornjakov bi zmanjšali porabo goriv od 7 do 10 %, glede na današnje cene goriv pa bi tovornjaki privarčevali do 3.000 EUR na leto.
Spremembe oblike kabin bi naredile evropske ceste mnogo varnejše za pešce in kolesarje. A nekateri stari proizvajalci tovornjakov temu nasprotujejo in želijo prepovedati nove oblike do 2015. Tako se želijo zaščititi pred bolj inovativnimi proizvajalci.
Več o tem si lahko preberete tukaj.