Svet EU in Evropska Komisija sta danes odločila, da bodo cilji CO2 za leto 2021 za nove avtomobile temeljili na izboljšanem testu WLTP (Worldwide harmonised Light Vehicles Test Procedure). Društvo Focus skupaj z mrežo Transport & Environment pozdravljal odločitev o uporabi nove metodologije, ki bo omejila manipuliranje testov s strani proizvajalcev avtomobilov z namenom doseganja omejitev CO2 izpustov za leto 2021 za nove avtomobile. Test, ki je bil v uporabi do zdaj (NEDC) ima mnogo pomanjkljivosti, ki jih proizvajalci avtomobilov s pridom izkoriščajo za oblikovanje umetno nizkih vrednosti CO2 in porabe goriva. To je povzročilo, da je razkorak med rezultati testov in dejanskim stanjem narasel iz 8 % v letu 2001 na današnjih 40 %. Učinkovitost avtomobilov na cestah je zaradi tega v zadnjih letih stagnirala. Čeprav je uvedba novega WLTP testa pomemben korak naprej, bo potrebno za še bolj natančne rezultate laboratorijske teste dopolniti s testi na cestah z namenom ugotavljanja dejanskega zmanjšanja emisij CO2 in preprečiti morebitne manipulacije.
Več v sporočilu za javnost T&E