Avtomobilski lobi se je vrnil
Novi avtomobili po standardu Euro 7 ne bi bili skoraj nič čistejši kot po standardu Euro 6, sprejetem leta 2014.
Novi avtomobili po standardu Euro 7 ne bi bili skoraj nič čistejši kot po standardu Euro 6, sprejetem leta 2014.
Kot je pokazala analiza podatkov o biogorivih, v Evropi trenutno uvozimo štiri petine (80 %) rabljenega olja za kuhanje (UCO), ki se uporablja kot gorivo za avtomobile, tovornjake in letala, od tega velika večina (60 %) prihaja iz Kitajske. Ker si svetovna letalska industrija prizadeva, da bi bilo rabljeno olje za kuhanje glavna sestavina trajnostnega letalskega goriva (SAF), okoljske organizacije pozivamo k večji transparentnosti, da rabljeno kuhinjsko olje ne bi postalo zgolj izgovor za prikriti uvoz palmovega olja.
Perspektive mladih so ključnega pomena za vzpostavitev trajnostne prihodnosti znotraj nenehno spreminjajoče se Evropske unije. Zato smo s partnerji iz Italije, Avstrije in Poljske vzpostavili platformo za mlade Moja revolucija.
Izpostavljamo pet ključnih priporočil za razvoj evropskega omrežja in energetske infrastrukture, ki bi omogočil več kot nujen prehod s fosilnih goriv na obnovljive vire energije in doseg podnebne nevtralnosti najkasneje do leta 2040.