Vabilo na otvoritev razstave FAIR FOTO
Pričakujemo vas v centru Kranja, natančneje na Prešernovi ulici.
Pričakujemo vas v centru Kranja, natančneje na Prešernovi ulici.
Včeraj so se vlade EU dogovorile za nove mejne vrednosti emisij dušikovih oksidov (NOx) iz dizelskih avtomobilov – te so dvakrat večje od vrednosti, ki je bila za "Euro 6" dogovorjena že leta 2007. Ravno tako so uvedbo novih mejnih vrednosti za vse nove avtomobile preložile na leto 2019. Od leta 2021 pa bodo lahko novi avtomobili še vedno imeli 50 % višje izpuste NOx od mejne vrednosti Euro 6, 80 mg / km. To, da želijo vlade tako ustreči proizvajalcem avtomobilov, je šokantno, saj s tem zanemarjajo tudi vplive na zdravje tega nevidnega morilca, ki je odgovoren za predčasno smrtnost več kot pol milijona državljanov na leto. <<Več>>
Ker si prizadevamo osvetliti okoljske in družbene konflikte, ki jih povzroča rudarjenje urana v državah v razvoju, smo veseli, da imamo možnost gostiti Bertchen Kohrs iz Namibije, kjer je problematika še posebej pereča. Vabimo vas, da se nam 2. novembra 2015 ob 14.00 pridružite v predavalnici 15 Fakultete za družbene vede na Kardeljevi ploščadi 5 v Ljubljani.
Evropejci plačajo v povprečju 14 centov več davka za liter bencina kot liter dizla – s tem posredno subvencionirajo dizelske avtomobile - 2.600 € na vozilo, ugotavlja nova študija mednarodne organizacije Transport & Environment (T & E). Ta 30 % razlika v davku v korist dizla je ključni razlog za večinski delež dizelskih avtomobilov v prodaji novih vozil v Evropi in vodi do težav s kakovostjo zraka, saj devet od 10 dizelskih avtomobilov na cesti ne izpolnjuje mejnih vrednosti izpustov NOx. Več>
Študija je na voljo tukaj.