Novi bencinski motorji bolj onesnažujejo kot dizelski

28. november 2013 - Bencinski motorji z direktnim vbrizgom goriva (GDI) za avtomobile izpuščajo v zrak več rakotvornih delcev kot sodobni dizelski motorji, pravi nova študija neodvisnih raziskovalcev organizacije TÜV Nord. GDI motorji so sicer bolj učinkoviti in izpuščajo manj CO2, vendar so nova dognanja pokazala, da v zrak izpustijo 1000-krat več nevarnih delcev kot navadni bencinski motorji ter 10-krat več kot novejši dizelski motorji.

Emisije delcev bi lahko odpravili z vgradnjo filtra za delce, ki stane cca 50 evrov, a vendar, zakonodaja EU zahteva namestitev filtrov zgolj za dizelske motorje, za nove bencinske motorje ta zahteva ne velja.

tailpipe.jpg

Več si preberite na spletni strani Transport & Environment.

2013-11-28T14:14:10+01:0028. 11. 2013|Novice|

Podnebna pogajanja končana, podnebna norost se nadaljuje

V soboto se je končala letošnja podnebna konferenca ZN, ki je tokrat potekala v Varšavi. Zaradi skrbi, da so vlade izgubile stik z realnostjo, nevarnih podnebnih sprememb in naraščajočih zahtev javnosti po drznih ukrepih za naslavljanje problema, smo nevladne organizacije tokratno konferenco označile kot 'zamujeno priložnost' ter pozvale k 'ustaviti podnebne norosti'. Nekaj majhnih znakov napredka pri pomembnih vprašanjih - varovanju gozdov, financiranju za ukrepe prilagajanja in mehanizmu o 'izgubah in škodi' za naslavljanje neizogibnih posledic podnebnih sprememb – so s svojimi stališči in ravnanji zasenčile nekatere bogate države, kot so Japonska, Australija in Kanada.

NGOs_walk_out_at_COP19_in_008.jpg
Foto: Guardian
2013-11-25T09:41:58+01:0025. 11. 2013|Novice|

Biogoriva: odprto pismo ministru Židanu

Ljubljana, 21. november 2013 - Okoljske in razvojne organizacije smo danes ponovno pisale ministru za kmetijstvo in okolje, mag. Dejanu Židanu, o zgrešeni EU politiki o biogorivih in ga pozvali, da Slovenija zavzame bolj ambiciozna stališča.

2013-11-21T10:44:21+01:0021. 11. 2013|Pomembno|
Go to Top