Oplovo nezrelo prepoznavanje konkurenta

Tokrat na sramotilni steber postavljamo proizvajalca avtomobilov Opel zaradi njegovega oglasa [1], ki ga v zadnjem času opažamo v različnih slovenskih medijih. Proizvajalec želi z oglasom na nezrel način pridobiti točke na račun šibkejšega člena – javnega potniškega prometa.

2012-02-28T11:15:27+01:0028. 2. 2012|Sramotilni steber|

Posredovano sporočilo za javnost: The Dirty French-Slovenian Connection

Bruselj, Ljubljana, 27. februar 2012 - Spodaj je posredovano sporočilo za javnost, ki je bilo posredovano evropskim medijem ob odločitvi Vlade o pogojni potrditvi državnega poroštva za projekt TEŠ 6 ter ob podanih vmesnih ugotovitev in stališča Komisije za preprečevanje korupcije v zvezi s projektom Blok 6 – Termoelektrarna Šoštanj.

2012-02-27T17:23:23+01:0027. 2. 2012|Pomembno|
Go to Top