Odziv društva Focus na sklepe evropskih finančnih ministrov
Ljubljana, 18. maj 2011 – Evropski finančni ministri so na včerajšnjem zasedanju sprejeli sklepe, ki nadgrajujejo evropsko stališče do financiranja podnebnega ukrepanja v državah v razvoju.
Ljubljana, 18. maj 2011 – Evropski finančni ministri so na včerajšnjem zasedanju sprejeli sklepe, ki nadgrajujejo evropsko stališče do financiranja podnebnega ukrepanja v državah v razvoju.
Ljubljana, 18. maj 2011 – Z današnjim dnem se na podlagi Uredbe o informacijah o varčni porabi goriva in emisijah CO2, ki so na voljo potrošnikom ob nakupu novih osebnih vozil [1], uveljavljajo novi standardi označevanja porabe goriva in CO2 izpustov pri oglaševanju avtomobilov. Namen uredbe je ozaveščati potrošnike, da sta ob nakupu novih osebnih vozil pomembna tudi poraba goriva in izpust CO2 v okolje, kar je bistveno, če želimo povečati zavest pri potrošnikih in omejiti izpust CO2 v okolje. Društvo Focus[2], ki je s svojo kampanjo doseglo sprejetje omenjene uredbe, napoveduje pozorno spremljanje upoštevanja novih oglaševalskih pravil na strani ponudnikov vozil.
Ljubljana, 18. maj 2011 - Z današnjim dnem se na podlagi Uredbe o informacijah o varčni porabi goriva in emisijah CO2, ki so na voljo potrošnikom ob nakupu novih osebnih vozil [1], uveljavljajo novi standardi označevanja porabe goriva in CO2 izpustov pri nakupu avtomobilov. V društvu Focus, kjer smo s svojo kampanjo dosegli sprejetje uredbe, napovedujemo pozorno spremljanje upoštevanja novih oglaševalskih pravil na strani ponudnikov vozil.
Ljubljana, 18. maj 2011 – Z današnjim dnem se na podlagi Uredbe o informacijah o varčni porabi goriva in emisijah CO2, ki so na voljo potrošnikom ob nakupu novih osebnih vozil [1], uveljavljajo novi standardi označevanja porabe goriva in CO2 izpustov pri oglaševanju avtomobilov. Namen uredbe je ozaveščati potrošnike, da sta ob nakupu novih osebnih vozil pomembna tudi poraba goriva in izpust CO2 v okolje, kar je bistveno, če želimo povečati zavest pri potrošnikih in omejiti izpust CO2 v okolje. Društvo Focus[2], ki je s svojo kampanjo doseglo sprejetje omenjene uredbe, napoveduje pozorno spremljanje upoštevanja novih oglaševalskih pravil na strani ponudnikov vozil.