Svetovna znanstvena organizacija (World Health Organisation – WHO) ugotavlja, da je hrup drugi v vrsti po obsegu vpliva na zdravje ljudi, takoj za onesnaženostjo zraka. Hrup ne vpliva le na izgubo sluha, temveč tudi na bolezni srca, težave pri učenju ter motnje v spanju. V prometu največ hrupa povzročajo motorna vozila, a so bili veljavni standardi hrupa vozil v Evropi nazadnje osveženi v letu 1996 in so torej več kot potrebni zaostritve. Strožje omejitve bi lahko z uporabo že obstoječe tehnologije hrup iz motornih vozil prepolovile na enostaven način.
Že decembra 2011 je Evropska komisija sprejela predlog o novi uredbi o zaostritvi ravni hrupa za osebna, lahka gospodarska in tovorna vozila ter avtobuse. Decembra 2012 je Odbor Evropskega parlamenta za okolje, javno zdravje in varnost hrane sprejel poročilo, s katerim bi veljavne standarde zaostrili in ozvežili metode testiranja. O tem poročilu bodo poslanci Evropskega parlamenta glasovali prihodnji teden na plenarnem zasedanju.