Dobre prakse za reševanje prevozne revščine – na območjih Srednje in Vzhodne Evrope
V okviru projekta Prevozna revščina v CEE regiji je izšla knjižica Dobre prakse za reševanje prevozne revščine – na območjih Srednje in Vzhodne Evrope, v katerih smo raziskovalci iz Focusa in drugih raziskovalnih organizacij s področja prevozne revščine zbrali nekaj primerov dobrih praks blaženja prevozne revščine iz Slovenije, Slovaške, Madžarske in Hrvaške. Knjižica je namenjena oblikovalcem politik iz različnih regij v Evropi, ki oblikujejo ukrepe za zmanjševanje prevozne revščine na lokalni in nacionalni ravni. Države Vzhodne in Srednje Evrope imajo na področju ureditve prometa nekaj skupnih značilnosti: zastarelo prometno infrastrukturo iz časa avstroogrske ali socialistične preteklosti, v zadnjih [več ...]
Good practices for tackling Transport Povery in Central and Eastern Europe
In this booklet, we have compiled some examples of good practice in alleviating transport poverty for different vulnerable groups from Slovenia, Slovakia, Hungary and Croatia. The booklet is aimed at policy makers from different regions in Europe who are planning measures to reduce transport poverty at local and national level. It was produced as part of the “Transport Poverty in the CEE Region” project, which brought together research organizations and individual researchers to find the best solutions to alleviate transport poverty in the CEE region.
Ekonomska študija vpliva nestabilnih političnih in ekonomskih razmer na prevozno revščino
Prevozna revščina predstavlja naraščajoč problem, ki zahteva nujne ukrepe za podporo heterogenim ranljivim skupinam. Še posebej je izrazita na primestnih območjih in na podeželju kot posledica naraščajočih cen energije, pomanjkanja cenovno dostopnih prevoznih možnosti ter višjih stroškov, povezanih s potovanji na daljše razdalje. Kot odziv na izrazito večplastno problematiko se pričujoča študija osredotoča na preučitev dejavnikov vpliva, ki predstavljajo podlago za oblikovanje učinkovitih politik za naslavljanje prevozne revščine. S ciljem boljšega razumevanja vpliva nestabilnih energetskih in gospodarskih razmer v Evropski uniji in Sloveniji smo analizirali stanje in dejavnike prevozne revščine na mikropodatkih 18.540 slovenskih gospodinjstev ter ocenili projekcije za scenarije [več ...]
Trajnostna mobilnost v praksi
Izšel je zbornik dobrih praks – Trajnostna mobilnost v praksi, s katerim želijo avtorji in partnerji istoimenskega projekta različnim ciljnim skupinam prikazati, da ukrepi trajnostne mobilnosti niso le puhlice, da so mnogi že izvedeni tudi v naši bližini in da jih lahko z le malo prilagoditvami in nekaj dobre volje prenesemo v tista mesta in vasi, kjer jih še ne poznajo.
Prvi pogoj za varnost kolesarjev ni čelada temveč ustrezna kolesarska infrastruktura
Člani Koalicije za trajnostno prometno politiko (KTPP) so poslancem Državnega zbora poslali odprto pismo, kjer izražajo skrb nad restriktivno politiko nošenja čelad, ki se nam obeta ob možnem sprejetju novel sprememb zakonov, ki urejata to področje.