Udeleženci okrogle mize so se strinjali, da je potencialnih rešitev za JPP v tej regiji veliko, a brez ‘palice’ do sprememb v prid javnemu prometu v primerjavi z avtomobilom pri Primorcih ne bo šlo. Reševanje problematike JPP bo zahtevalo nove pristope, kot so prevozi na klic za demografsko šibkejše zaledje in prevoze po morju.
Kot po vsej Sloveniji, bi bilo tudi v Obalno-kraški regiji potrebno povečati frekvence linij, ki povezujejo bližnje kraje in imajo velik potencial potnikov ter uskladiti vozne rede. Tudi povezava s prestolnico ostaja časovno zamudna ne glede na izbor javnega prevoznega sredstva, a potencialnih novih potnikov, ki potrebujejo direktne, hitre povezave, je veliko. Ponuditi bi jim bilo treba zgolj priložnost in imeti nekoliko potrpljenja, saj mobilnih navad ni mogoče spremeniti čez noč.
Občini Koper in Piran si prizadevata, da bi JPP približali uporabnikom, vendar se je na okrogli mizi ponovno izkazalo, kako pomemben je celovit pristop in sodelovanje vseh deležnikov, saj JPP na državnem nivoju še vedno ostaja marginalna tema.
V okviru projekta »Mobilizacija za javni potniški promet« preko spletnega vprašalnika, namenjenega širši javnosti, zbiramo pozive ljudi do Ministrstva za promet glede javnega potniškega prometa v njihovi regiji. Ob zaključku projekta jih bomo posredovali ministrstvu.