V projektu, ki ga je podprla koalicija tehnoloških inovatorjev in okoljskih nevladnih organizacij, ugotavljajo, da bi v primeru uporabe vseh trajnostnih odpadkov iz kmetij, gozdov, gospodinjstev in industrije za transportna goriva, ti lahko nadomestili 37 milijonov ton nafte letno do 2030. Povedano drugače, tehnični potencial trajnostnih odpadkov je enak 16 % potreb po gorivih v cestnem prometu v letu 2030.
Če bi se industrija usmerila v ta največji tehnični potencial, bi lahko ustvarila do 300.000 neposrednih delovnih mest po vsej Evropi v gradbeništvu ter predelovalnicah in zbiralnicah odpadkov do leta 2030 (podatek ne vključuje posrednih učinkov na zaposlovanje). Zagotovila bi lahko tudi alternativo upadanju rezerv fosilnih goriv in bistveno zmanjšala delež evropskih emisij iz prometa, ki bodo do leta 2030 postale drugi največji vir emisij CO2.
V vsakem primeru pa drži, da negotovost politik EU, predvsem glede razogljičenja goriv v prometu, preprečuje, da bi te inovacije dosegle poln potencial.
Študija je na voljo TUKAJ.