Pritisk na okolje in človekove pravice zaradi podnebnih sprememb in gonje po dobičku na račun šibkejših se vsakodnevno veča. Focus spodbuja zavedanje o odgovornosti vsakega posameznika in posameznice, skupnosti, odločevalcev in odločevalk ter gospodarstva in izobraževanja za globalno blaginjo v okviru omejitev planeta Zemlja. To dosega z izobraževanjem in informiranjem, raziskovanjem in sodelovanjem. Za premik iz potrošniške ideologije, ki ne upošteva okolja in niti ljudi, moramo delovati v skladu z načeli trajnostnega razvoja – še več, v okvirih omejenega planeta potrebujemo Odrast.
[Peticija] Naj bo moja čokolada pravična in eko!
Za pravične čokolade tudi v supermarketih! Medtem ko trgovske verige v Evropski Uniji s prodajo čokolad lastnih blagovnih znamk kujejo ogromne dobičke, živi večina kmetov in delavcev, ki obirajo in obdelujejo kakav, v veliki revščini. Običajna proizvodnja kakava je zaradi uporabe velikih količin nevarnih pesticidov uničujoča tudi za okolje.
Grenki priokus sladkih čokoladnih zajčkov
Ljubljana, 23. Marec 2016 – od 16 čokoladnih zajčkov in 15 čokolad trgovskih blagovnih znamk, ki jih je društvo Focus v sodelovanju s partnerji razvrstil glede na njihov okoljski in družbeni odtis ter transparentnost podatkov o izvoru, ni niti en izdelek dosegel zadovoljivih standardov – vsi so se uvrstili na dno lestvice – v rdeče in oranžno polje, predvsem zaradi široko razširjenega družbenega in okoljskega izkoriščanja v okviru konvencionalne kakavove nabavne verige.
Kaj prinašajo velikonočni zajčki? Resnica v ozadju mednarodne čokoladne industrije
Vabimo vas na predstavitev študije »Grenko sladka čokolada: resnica v ozadju mednarodne čokoladne industrije«, ki nas popelje v ozadje pridelave in proizvodnje izdelkov, ki nekaterim življenje sladkajo, drugim pa grenijo.
Etični potrošnik zopet v Novi Gorici, tokrat s kritiko hitre mode
Potujoča razstava Etični potrošnik, nastala v okviru projekta Supply Cha!nge potuje naprej. 3. marca se je postavila na ogled v Gimnaziji Nova Gorica. Spremljala je predvajanje zdaj že kultnega filma Prava cena. Sledila je razprava o okoljski in socialni škodi modne industrije, tokrat pa so vprašanja postavljali dijaki omenjene gimnazije.
Nasvete iz stare spletne strani si lahko ogledate tukaj.