Tristranska pogajanja glede EU politik o biogorivih


Pričela so se tristranska pogajanja glede reforme EU politik o biogorivih. Da bi preprečili škodljive vplive biogoriv iz poljščin na biotsko raznovrstnost, krčenje gozdov, emisije toplogrednih plinov, cene hrane in dostopa skupnosti do svojih zemljišč, je zdaj priložnost, da se sprejme čim bolj ambiciozne odločitve.


2015-03-19T12:10:48+01:0019. 3. 2015|Novice|

Pismo predsedniku vlade o energetski uniji

Ljubljana, 12. marec 2015 - Naslednji teden, 19. in 20. marca, bo v Bruslju potekalo spomladansko zasedanje Evropskega sveta. Ena od tem, ki se ji bodo posvetili predsedniki vlad in držav, bo tudi nedavno objavljeno Sporočilo Evropske komisije ''Okvirna strategija za trdno energetsko unijo s podnebno politiko, usmerjeno v prihodnost''. Ob tej priložnosti smo društvo Focus in Climate Action Network Europe na predsednika vlade naslovili pismo, v katerem izpostavljamo našo vizijo do oblikovanja evropske energetske unije.

2015-03-12T10:43:30+01:0012. 3. 2015|Novice|

Lekcija, ki se je nismo naučili

smilingSUN.jpg

Danes minevajo štiri leta od katastrofalne jedrske nesreče v Fukušimi. Ob tej priložnosti ponovno opozarjamo na problematiko rabe jedrske energije. Poleg možnosti jedrske nesreče, kot se je zgodila v Fukušimi in pred tem v Černobilu, so z jedrsko energijo povezani mnogi drugi okoljski konflikti. Problemi ne nastajajo samo pri proizvodnji električne energije v jedrskih elektrarnah ali pri prevozu in skladiščenju radioaktivnih odpadkov, temveč tudi pri izkopu in predelavi urana, na kar se pri nas rado pozablja. Več informacij o konfliktih lahko najdete na svetovnem zemljevidu okoljskih konfliktov, ki je nastal v okviru projekta EJOLT.

2015-03-11T13:48:57+01:0011. 3. 2015|Novice|

EU parlament ZA varnejše in bolj učinkovite tovornjake!

direct_vision.jpg
Bruselj/Ljubljana, 10.marec 2015 - Evropski parlament je danes glasoval za konec kvadrasti obliki tovornjakov, in tako odprl pot napredku v učinkovitosti porabe goriva in varnosti za voznike, kolesarje in pešce. Novi zakon omogoča oblikovalcem tovornjakov proizvodnjo novih modelov, vendar so industrijski lobiji zagotovili prepoved obveznosti do leta 2022 – nove oblike tovornjakov se lahko do takrat prostovoljno proizvaja, po letu 2022 pa bo nova oblika obvezna.

2015-03-10T17:03:57+01:0010. 3. 2015|Novice|
Go to Top