Podnebna solidarnost: Vodilna načela za resnično pravičen Socialni sklad za podnebje
Učinkovitost držav članic pri odpravljanju energetske in prevozne revščine bo odvisna od tega, ali bodo pri pripravi svojih nacionalnih podnebnih programov upoštevale naslednja tri ključna načela: zagotavljanje ustreznega sodelovanja in pravočasnega vključevanja javnosti; osredotočanje na strukturne rešitve, ter izogibanje odvisnosti od fosilnih goriv in kratkovidnim ukrepom; pridobivanje dodatnih finančnih sredstev za ukrepe.
Spremenjena evropska direktiva glede spodbujanja energije iz obnovljivih virov zahteva tudi spremembo nacionalne zakonodaje
Kaj lahko države članice storijo za boj proti netrajnostnim biogorivom in spodbujanje čistejših alternativ?
Referendum na slepo – ne, hvala!
Široka skupina strokovnjakov in predstavnikov civilnodružbenih organizacij je opozorila, da je predlagano referendumsko vprašanje o JEK2 sugestivno in zato neustrezno ter da ključnih podatkov in analiz, ki jih volivci rabimo za informirano odločitev, ni na voljo.
Buldožerji so bili tik pred tem, da ugasnejo motorje, Von der Leyen jim želi dotočiti gorivo
Evropska komisija je predlagala enoletni zamik pri ključnem zakonu o dobavnih verigah – Uredbi EU o proizvodih, ki ne povzročajo krčenja gozdov (EUDR). Če bo zamik potrjen, bo uničenih 2.300 kvadratnih kilometrov gozdov. To bo povzročilo 49 megaton emisij toplogrednih plinov, kar je enakovredno emisijam 18 milijonov avtomobilov.
Posvet: Pravično do energije sonca in vetra
S PIC - Pravnim centrom za varstvo človekovih pravic in okolja ter IPoP - Inštitutom za politike prostora 22. oktobra vabimo na posvet, na katerem bomo predstavili vrzeli, dobre prakse in novo orodje ter razpravljali o vsebinah, pomembnih za naslednje korake za prehod s fosilnih goriv na obnovljive vire energije.
Prevozna revščina v Sloveniji
Slovenija ima enega največjih deležev izdatkov za mobilnost v Evropski uniji. Prevozna revščina je prisotna v pomembnem obsegu tudi pri nas, zato je smiselno čim prejšnje izvajanje ukrepov, ki bodo pripomogli tudi k bolj trajnostnim potovalnim navadam prebivalcev. Več v članku, ki smo ga pripravili v sodelovanju s strokovnjaki z Geografskega inštituta Antona Melika.
Prevozna revščina v Sloveniji
Slovenija ima enega največjih deležev izdatkov za mobilnost v Evropski uniji. Prevozna revščina je prisotna v pomembnem obsegu tudi pri nas, zato je smiselno čim prejšnje izvajanje ukrepov, ki bodo pripomogli tudi k bolj trajnostnim potovalnim navadam prebivalcev. Več v članku, ki smo ga pripravili v sodelovanju s strokovnjaki z Geografskega inštituta Antona Melika.